SluitenHelpPrint
Switch to English
Cursus: 201500130
201500130
Missing Data Theory and Causal Effects
Cursus informatieRooster
Cursuscode201500130
Studiepunten (ECTS)7,5
Categorie / Niveau3 (Bachelor Gevorderd)
CursustypeCursorisch onderwijs
VoertaalEngels
Aangeboden doorFaculteit Sociale Wetenschappen; Undergraduate School Sociale Wetenschappen; Psychologie;
Contactpersoondr. G. Vink
E-mailg.vink@uu.nl
Docenten
Docent
prof. dr. S. van Buuren
Overige cursussen docent
Docent
Docenten van de afdeling/departement(en)
Overige cursussen docent
Docent
dr. G. Vink
Overige cursussen docent
Contactpersoon van de cursus
dr. G. Vink
Overige cursussen docent
Blok
3  (04-02-2019 t/m 19-04-2019)
Aanvangsblok
3
TimeslotC: MA-middag/namiddag,DI-middag, DO-ochtend
Onderwijsvorm
Voltijd
Inschrijven via OSIRISNee
Inschrijven voor bijvakkersJa
VoorinschrijvingNee
WachtlijstNee
Cursusdoelen
Zie de Engelse cursusbeschrijving
See English course description
Inhoud
Zie de Engelse cursusbeschrijving
See English course description
Competenties
-
Ingangseisen
Je moet voldoen aan de volgende eisen
  • Minimaal 1 van de onderstaande cursussen moet(en) zijn behaald
    • MTS3: Context Clinical Psychology (200300104)
    • M&S 3:Context social and organisationpsy (200300160)
    • Social problems (200400185)
    • Methods, techniques and statistics 3 (200400233)
    • MTS3:Context Social, Health & Org.Psych. (200400460)
    • MV/PM: Assessment and evaluation (200500044)
    • Methods, techniques and statistics 3 (200600364)
    • Data-analysis (200700054)
    • Methods in Educational Research (200800010)
    • Methods, techniques and statistics 3 (201000398)
    • HC:MTS3:Context Developmental Psychology (201400065)
    • HC:MTS3: Context Soc.&Organisational Psy (201400460)
    • MTS3: Context Cognitive Psychology (201700076)
    • MTS3: Context Clinical Psychology (201700104)
    • Practicum data-analyses (200300022)
    • MTS3: Context Developmental Psychology (200300065)
    • MTS3: Context Cognitive Psychology (200300076)
Verplicht materiaal
Reader
-
Werkvormen
Hoorcollege

Practicum

Werkgroep

Toetsen
Eindresultaat
Weging100
Minimum cijfer5,5

Aspecten van academische vorming
Synthetiseren en structureren van informatie
Intellectuele vaardigheden
Schrijven (algemeen) - diverse typen teksten plannen, schrijven, herschrijven en afwerken
Gebruiken van informatie- en communicatietechnologie ('computer literacy')
Rapporteren over onderzoek - mondeling

SluitenHelpPrint
Switch to English